loading...
نیازمندیهای ساختمان
محمد غفوری تبار بازدید : 89 یکشنبه 22 مرداد 1396 نظرات (0)

پوشش و اجرای سقف پاسیو , سقف کاذب حیاط خلوت و دیوار

 

طراحی و ساخت و نصب سقف پاسیو . بالکن . تراس .حیاط خلوت . راهرو. رمپ . پارکینگ . سایبان . گلخانه . با تجربه چندین ساله شرکت برگزیده و منتخب اول مشتریان هستیم .

پاسیو یا حیاط خلوت مکانی بدون استفاده در ساختمان ها می باشد. با احداث پوشش مناسب سقف برای حیاط خلوت خود می توانید از این بهترین شکل استفاده کنید
و کلیه نورگیری واحد خود را از سقف پاسیو تامین کنید.
سقفی آببند که قابلیت بازو بسته شدن توسط جک های مخصوص را دارا می باشد و همانند پنجره ای سقفی برای شما عمل خواهد کرد.با استفاده از نورگیر حبابی و
نورگیر های پلی کربناتی نور طبیعی منزل شما در طول روز را تامین می شود و تمامی نیاز های شما را درخصوص پوشش سقف نورگیر به ارمغان خواهد در آورد و
بهترین پوشش سقف در کل دنیا می باشد که دارای استاندارد های بین المللی می باشد.تمام محصولات شرکت پوشش سقف دارای گارانتی و خدمات ویژه می باشند.


فریم ها تمام آلومینیومی
رنگ فریم ها از نوع استاتیک ( سفید یخچالی )
پوشش با ورق های پلی کربنات دو جداره – فلت تخت (pc) – در رنگهای مختلف
با نوردهی بالا
عدم دید از بیرون و داخل
نشکن و مقام در برابر اشیاء سنگین و تحمل بارهای سنگین
قابل شست و شو
با آبندی کامل بدون نفوذ آب و گرد و غبار و دارای مجرای آب
نصب در کوتاهترین زمان هر15 متر مربع در یک روز
ورقهای پوشش مجهز به سیستم حرارتی و عدم نفوذ گرما و سرما به داخل
دارای پنجره تهویه هوا و ورودی به سقف
با تجربه چندین ساله شرکت برگزیده و منتخب اول مشتریان هستیم
تسویه حساب بعد از اتمام کار
زیبا و شیک متناسب با فضای کاربردی شما
ورق های پوشش دارای 10 سال گارانتی شرکت تولید کننده
کل سازه 15 ماه گارانتی
10 سال خدمات و پشتیبانی

****
اگر تمایل دارید که تبلیغ شما در این صفحه قرار بگیرد از طریق شماره: 09192682620 و یا ایمیل: saze20.ir@gmail.com درخواست خود را برای ما ارسال
کنید.
****

ساختمان سازها - خدمات ساختمانی - پوشش و اجرای سقف پاسیو

 

پوشش و اجرای سقف پاسیو , سقف کاذب حیاط خلوت و دیوار , اجرای سقف کاذب حیاط خلوت , سقف کاذب پاسیو , اجرای سیستم پوشش سقف پاسیو , اجرای سیستم پوشش سقف بالکن , اجرای سیستم پوشش سقف حیات خلوت , اجرای سیستم پوشش سقف راهرو , اجرای سیستم پوشش سقف سایبان , اجرای سیستم پوشش سقف گلخانه , قیمت سیستم پوشش سقف پاسیو , قیمت سیستم پوشش سقف بالکن , قیمت سیستم پوشش سقف حیات خلوت , قیمت سیستم پوشش سقف راهرو , قیمت سیستم پوشش سقف سایبان , قیمت سیستم پوشش سقف گلخانه ,

محمد غفوری تبار بازدید : 64 دوشنبه 16 مرداد 1396 نظرات (0)

اجرای فوم بتن و دستگاه فوم بتن

 

فوم بتن چیست؟

فوم بتن نوعی بتن سبک است که از ترکیب آب، سیمان و فوم (‌مادۀ شیمیایی تولید‌کنندۀ کف) به دست می‌آید و چون چگالی آن به‌طور قابل ملاحظه‌ای از بتن معمولی کمتر است، می‌تواند نقش مؤثری در کاهش وزن ساختمان به‌ویژه در قسمت غیر‌سازه‌ای داشته باشد. فوم بتن به دلیل خواص فیزیکی منحصر‌به‌فردی که دارد، بتنی سبک، باکیفیت و عایقی با مقاومت (‌فشاری و کششی‌) لازم است .
از فوم بتن در کفسازی طبقات، شیب بندی پشت‌بام، پر کردن چاه‌های فاضلاب و حفره‌های تونل استفاده می‌شود.
از مهمترین دلایل استفاده از فوم بتن می توان به هزینه مالی کم، عایق گرما، سرما، صدا و رطوبت، سرعت اجرا، سبک بودن، مقاومت فشاری زیاد و... اشاره کرد.
‌‌می‌توان گفت که بهترین گزینه از لحاظ اقتصادی و فنی‌ـ مهندسی انتخاب فوم بتن در اجرای کفسازی و شیب بندی است.

فروش دستگاه فوم بتن - قیمت اجرای فوم بتن - خرید دستگاه فوم بتن

مجری کف سازی طبقات و شیب بندی بام توسط فوم بتن با کادری مجرب
عایق حرارتی ، برودتی و صوتی
اجرا با دستگاههای 3 فاز و تکفاز
کفسازی روزانه 500 متر مربع
سریعتر و ارزانتر از پوکه

فوم بتن جایگرین مناسبی برای پوکه ریزی در ساختمان و به عنوان بتن ثانویه یک پرکننده کف می باشد که به علت خواص فیزیکی منحصر به فرد فوم بتن که شامل سبکی،عایق بودن،مقاومت بالا و کیفیت مطلوب در کفسازی طبقات و شیب بندی پشت بام مورد استفاده قرار میگیرد. این ملات از ترکیب سیمان،آب و فوم تشکیل می شود.

فوم ماده ای کفزا است که کف تولید شده توسط آن در ضمن اختلاط با سیمان توسط دستگاه مخلوط کن ویژه در داخل ملات تثبیت می شود. این حباب ها بعد از گیرایش،در ملات تخلخل ایجاد نموده و باعث سبکی ملات ایجاد شده می شوند که آنرا اصطلاحا فوم بتن یا بتن سبک و در لاتین clc می نامند.

امروزه مهندسین و معماران سازنده ساختمان در دنیا با استفاده از بتن سبک در قسمتهای مختلف بنا با سبک کردن وزن ساختمان به طور مستقیم و صرفه جویی در مصرف انرژی به طور غیر مستقیم از لحاظ اقتصادی گام های بلند و مهمی برداشته اند.

.

ساختمان سازها - مصالح ساختمانی - اجرای فوم بتن و دستگاه فوم بتن

.

 

اجرای فوم بتن و دستگاه فوم بتن , اجرای فوم بتن , foam beton , foam concrete , بتن سبک , بلوک فوم بتن , جایگزین پوکه , خدمات ساختمانی , خرید دستگاه فوم بتن , دستگاه فوم بتن , سبک سازی , شیب بندی , شیب بندی بام , شیب بندی پشت بام , عایق کف , فروش دستگاه فوم بتن , فوم بتن , فوم بتن چیست؟ , فوم بتن در کفسازی طبقات , فوم پروتئینی , فوم شیمیایی , قیمت اجرای فوم بتن , کف ریزی , کف سازی طبقات , کفسازی ,

محمد غفوری تبار بازدید : 62 دوشنبه 16 مرداد 1396 نظرات (0)

آزمایشگاه تخصصی مکانیک خاک

انجام کلیه خدمات مربوط به مطالعه خاک و ژئوتکنیک ، تیپ 2 و 3، اخذ تاییدیه نظام مهندسی در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه
انجام کلیه خدمات حفاری دستی و ماشینی به کمک پرسنل متخصص
بازدید و مشاوره رایگان در زمینه‌های مختلف ژئوتکنیک

مرکز تخصصی آزمایش خاک (ژئوتکنیک) و پایدارسازی گود(نیلینگ)
انجام آزمایش خاک(نوع2و3)-حفاری ماشینی ودستی
پایدارسازی گود و نیلینگ (طراحی،نظارت واجرا)
انجام مطالعات ژئوفیزیک وGPR
انجام آزمایش برش مستقیم برجا و بارگذاری صفحه ای در محل
انجام مطالعات لررزه خیزی و تعیین طیف ویژه طرح

.

ساختمان سازها - آزمایش خاک ، جوش و بتن - آزمایشگاه تخصصی مکانیک خاک

.

آزمایشگاه تخصصی مکانیک خاک , آزمایش خاک , آزمایش مکانیک خاک , آزمایشگاه تخصصی مکانیک خاک , آزمایشگاه خاک , آزمایشگاه مکانیک خاک , انجام آزمایش بارگذاری صفحه ای , انجام آزمایش برش مستقیم , انجام مطالعات لررزه خیزی , پایدارسازی گود و نیلینگ , مطالعه خاک و ژئوتکنیک

محمد غفوری تبار بازدید : 71 دوشنبه 16 مرداد 1396 نظرات (0)

انجام جوشکاری اسکلت در تهران

انجام کلیه کارهای مربوط به ساختمان در تهران از قبیل جوشکاری پذیرفته می شود.
انجام کلیه کارهای جوشکاری مربوط به سقف زنی, اسکلت بندی ساختمان و غیره ...در تهران پذیرفته می شود.

کارهای استادکاری ساختمان و جوشکاری ساختمان و کارهای بنایی و معماری ساختمانی در تهران پذیرفته می شود .
- جوشکاری داخل ساختمان و ساختن و نصب درب ورودی ساختمان و اتاق و پنجره فلزی و چهارچوب درب اتاق و ساخت انواع کانکس سفارشی
- جوشکاری اسکلت فلزی ساختمان
- لوله کشی ساختمان
- کاشی کاری دیوار و بدنه ساختمان و سرامیک کف
- سیمانکاری و ایزولاسیون و ایزوگام ساختمان
- ساخت و نصب حفاظ پنجره و نرده ساختمان در طرح های مختلف کلاسیک و پست مدرن و سنتی و فرفورجه
- نقاشی داخل ساختمان (رنگ روغن و پلاستیک و اکرولیک و کنتکس و رولکس و کاور )
- اجرای سقف سبک بتنی ویلا (تیرچه بلوک)
- دیوار کشی آجری و سفال

- بازدید رایگان از محل

شماره تماس: 09153053908
علی اکبر باقری

.

ساختمان سازها - خدمات ساختمانی - انجام جوشکاری اسکلت در تهران

.

آگهی ساختمان , انجام جوشکاری , انجام جوشکاری اسکلت در مشهد , انجام کلیه کارهای جوشکاری , جوشکاری , جوشکاری اسکلت فلزی ساختمان , جوشکاری داخل ساختمان , جوشکاری ساختمان , ساخت و نصب حفاظ پنجره و نرده ساختمان , ساختمان , ساختمان سازها , سایت ساختمان , صنعت ساختمان , کارهای بنایی و معماری ساختمانی در مشهد , نصب درب ورودی ساختمان و اتاق و پنجره فلزی , نیازمندی های ساختمان

محمد غفوری تبار بازدید : 54 پنجشنبه 25 خرداد 1396 نظرات (0)

نرم افزار ثبت آگهی رایگان ساختمانی برای اندروید

 

نرم افزار اندروید ساختمان سازها یک برنامه حرفه ای برای ثبت آگهی های مرتبط با ساختمان می باشد که با نصب و فعال سازی این برنامه می توانید بدون هیچ هزینه ای با گوشی خود تبلیغات ساختمانی خود را در این برنامه ثبت کنید و خدمات و محصولات خود را برای مخاطبان این برنامه و همچنین مخاطبان سایت ساختمان سازها نمایش دهید.

در صورتی که در صنعت ساختمان فعال هستید می توانید با ثبت تبلیغات خود از طریق این برنامه مشتریان خود را افزایش داده و به کسب و کار خود رونق دهید. این برنامه رایگان بوده و می توانید از لینک زیر آن را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید و همیشه و همه جا تبلیغ خدماتتان را ثبت نمایید.

 

دانلود رایگان:                 http://li.saze20.ir/gx

 

معرفی کوتاه سایت ساختمان سازها:

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش  ساختمانو صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.

 

دانلود رایگان:                 http://li.saze20.ir/gx

 

 

منبع:

نرم افزار ثبت آگهی رایگان ساختمانی برای اندروید

محمد غفوری تبار بازدید : 62 پنجشنبه 25 خرداد 1396 نظرات (0)

ثبت آگهی رایگان دکوراسیون و خدمات ساختمانی

 

بدون تبلیغات اصولی ، به خوبی شناخته نخواهید شد و در این صورت مشتری خوبی هم نخواهید داشت. یکی از مهم ترین اصول موفقیت در کسب و کار آشنایی با روش های نوین تبلیغات می باشد. تبلیغات در بخش ساختمانی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.

این روزها همه از اینترنت برای جستجوی نیازهای خود استفاده می کنند و نیاز به خدمات ساختمانی و دکوراسیون یکی از نیازهای دائمی می باشد. با تبلیغات ساختمانی در سایت ساختمان سازها در دید افرادی باشید که به خدمات و محصولات شما نیاز دارند.

در صورتی که در یکی از بخشهای زیر فعالیت دارید و قصد تبلیغ رایگان محصولات و خدمات خود را دارید ، حتما به سایت ساختمان سازها مراجعه کنید و تبلیغات خود را بدون هیچ هزینه ای در این سایت ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید:

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی , طراحی و اجرای نورپردازی , پارتیشن و مبلمان اداری , طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی , طراحی و اجرای محوطه سازی , تجهیزات آشپزخانه ، پرده ، کرکره ، لودراپه ، کاشی و سرامیک , دیوارپوش کامپوزیت , دیوارپوش و ورق PVC , دیوارپوش سلولزی , محصولات دکوراتیو , اجرای نورگیر سقف و سایر فعالیت های مرتبط با دکوراسیون داخلی ساختمان.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

معرفی کوتاه سایت ساختمان سازها:

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش  ساختمانو صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

 منبع:

ثبت آگهی رایگان دکوراسیون و خدمات ساختمانی

محمد غفوری تبار بازدید : 58 پنجشنبه 25 خرداد 1396 نظرات (0)

ثبت آگهی رایگان خدمات ساختمانی

آیا شما هم در بخش خدمات ساختمانی فعالیت دارید؟ آیا تا بحال به این فکر کرده اید که با این همه رقیب چطور مشتری های خود را افزایش دهید و کسب و کار خود را رونق دهید؟

قطعا بدون تبلیغات اصولی ، به خوبی شناخته نخواهید شد و در این صورت مشتری خوبی هم نخواهید داشت. یکی از مهم ترین اصول موفقیت در کسب و کار آشنایی با روش های نوین تبلیغات می باشد. تبلیغات در بخش خدمات ساختمانی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.

سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی خدمات ساختمانی می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.

 

اگر در یکی از بخشهای زیر فعالیت دارید و قصد تبلیغ رایگان محصولات و خدمات خود را دارید ، حتما به سایت ساختمان سازها مراجعه کنید و تبلیغات خود را بدون هیچ هزینه ای در این سایت ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید:

آزمایش خاک ، جوش و بتن , طراحی و اجرای سقف , عایق کاری و ایزولاسیون , بازسازی و نوسازی ساختمان , خدمات بنایی ساختمان , سازه های پیش ساخته , پیمانکاری ساختمان , تخریب ساختمان , تیرچه , حفاری چاه , خاک برداری و گودبرداری , داربست ، داربست فلزی , لوله بازکنی ، رفع نم , سقف کاذب ، کف و دیوارکاذب , سوله , فونداسیون و اسکلت , گچ کاری ساختمان , مقاوم سازی ساختمان , نقشه برداری , نماسازی ، کامپوزیت , آهنگری و جوشکاری سیار , خدمات ژئوتكنيك و مقاومت مصالح , خدمات نظافت ساختمان و سایر خدمات ساختمانی.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

معرفی کوتاه سایت ساختمان سازها:

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش  ساختمانو صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

.

منبع:

ثبت آگهی رایگان خدمات ساختمانی


 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 51 پنجشنبه 25 خرداد 1396 نظرات (0)

تبلیغات ساختمانی رایگان در سایت ساختمان سازها

ساختمان سازها ، نیازمندی های صنعت ساختمان

www.SakhtemanSazha.com

سایت ساختمان سازها (www.SakhtemanSazha.com) یک سایت تخصصی در بخش ساختمان و صنایع وابسته آن می باشد که تمامی متخصصان، فروشندگان ، مجریان و فعالان این بخش می توانند تبلیغات خود را بصورت آنلاین به نمایش بگذارند و تنها برای آگهی های ویژه هزینه پرداخت نمایند.

فعالان بخش ساختمان می توانند محصولات ، خدمات  ، اطلاعات تماس و تصاویر محصولات خود  را در سایت ساختمان سازها بصورت آگهی تبلیغاتی ثبت کنند و محل فروشگاه یا دفتر خود را روی نقشه بصورت آنلاین مشخص کنند تا مخاطبین با درک بهتری از خدمات و محصولات ایشان آشنا شوند.

همچنین بازدیدکنندگان سایت ساختمان سازها ، افراد و شرکتهایی هستند که به دنبال کالا و خدمات و فروشندگان و مجریان مرتبط با صنعت ساختمان هستند که در این سایت می توانند به راحتی شرکت مورد نظر خود را پیدا کنند.

موضوعات اصلی سایت ساختمان سازها شامل دکوراسیون ، مصالح ساختمانی ، املاک ، ماشین آلات ، خدمات ساختمانی , خدمات تزییناتی ، خدمات تاسیساتی ، لوازم و تجهیزات ، بازار کار ، آموزش ، شرکتها و امور مهندسی ، محوطه سازی و سایر نیازمندیهای مرتبط با ساختمان می باشد و هر کدام از این موضوعات بخشهای مختلفی از فعالیتهای مرتبط با ساختمان را در بر می گیرد.

بدون تبلیغات اصولی ، به خوبی شناخته نخواهید شد و در این صورت مشتری خوبی هم نخواهید داشت. یکی از مهم ترین اصول موفقیت در کسب و کار آشنایی با روش های نوین تبلیغات می باشد. تبلیغات در بخش ساختمانی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد.

سایت ساختمان سازها محل مناسبی برای ثبت آگهی های تخصصی صنعت ساختمان می باشد. با ثبت آگهی های خود در بخش نیازمندی های ساختمان سازها ، تبلیغات خود را در سراسر کشور در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار خواهید داد و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب خواهید نمود. ثبت آگهی و تبلیغ در سایت ساختمان سازها رایگان است و فقط آگهی های ویژه شامل هزینه خواهد بود.

 

برای ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها کلیک کنید

ثبت آگهی ساختمانی

 

سایت ساختمان سازها چه امکاناتی به شما خواهد داد؟

امکاناتی که در سایت ساختمان سازها بدون هیچ هزینه ای به شما ارائه خواهد شد:

- ارائه یک صفحه اختصاصی برای نمایش دادن پروفایل و تمام آگهی های شما به کاربران

- امکان ثبت آگهی رایگان

- ارائه یک صفحه اختصاصی و بهینه شده برای گوگل ، برای هر آگهی همراه با لینک به پروفایل شما

- امکان ثبت چندین تصویر برای هر آگهی و نمایش تصاویر بصورت اسلایدر حرفه ای

- امکان ثبت محل (دفتر ، فروشگاه ، کارگاه و ...) شما بر روی نقشه و نمایش آن به کاربران در صفحه آگهی

- امکان ثبت لینک سایت شما و نمایش آن در صفحه آگهی شما

- امکان پرینت آگهی شما توسط مخاطبان (افرادی که آگهی شما را مشاهده می کنند)

- امکان افزودن آگهی شما به لیست علاقه مندی مخاطبان

- امکان به اشتراک گذاری آگهی شما در شبکه های اجتماعی (فیسبوک ، تلگرام ، گوگل پلاس ، توییتر و لینکدین)

- امکان تماس با شما در صفحه آگهی شما جهت ثبت سفارش و یا درخواست اطلاعات و ... توسط کاربران

- نمایش سایر آگهی های شما در زیر صفحه آگهی شما

- لینک مستقیم به سایت شما در صفحه پروفایل

با ثبت آگهی در سایت ساختمان سازها ، تبلیغات خود را به تعداد زیادی از مخاطبان خود و کسانی که به محصولات و خدمات شما نیازمند هستند نمایش خواهید داد و شاهد افزایش تعداد مشتریان خود خواهید بود.
 
 
ثبت آگهی ساختمانی

 

منبع:

 

تبلیغات ساختمانی رایگان در سایت ساختمان سازها

محمد غفوری تبار بازدید : 61 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (1)

خاک برداری خاک ریزی ‌،شیب بندی،دوره چینی

 
  •  email
  • email
  •    اصفهان
  • خدمات ساختمانی سقف کاذب ، کف و دیوارکاذب
  • 4 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • استان اصفهان-شهرستان اصفهان-اصفهانک-داخل بلوار-روبه روی دهیاری چریان

خاک برداری خاک ریزی ‌،شیب بندی،دوره چینی

 


انجام کار خاک برداری و خاک ریزی و شیب بندی پشت بام
ساختمان و انجام آسفالت خیابان و کوچه در استان اصفهان به صورت نقد و اقساط
ادرس اصفهان ،اصفهانک ،داخل بلوار روبروی دهیاری چریان
تلفن تماس:09138178606 محمد حسین پور
تلفن تماس:09133167435 اسماعیل حسین پور

محمد غفوری تبار بازدید : 58 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)

خاکبرداری و گودبرداری

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران
  • خدمات ساختمانی سقف کاذب ، کف و دیوارکاذب
  • 5 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰

خاکبرداری و گودبرداری

 


-تخریب ساختمانهای بتنی و کلنگی

-خرید آهن و ضایعات

-همکاری جهت اجرای عملیات های بعدی مانند (نی لینگ_سنگ ساختمان و...)

-آماده همکاری در تمام استانهای کشور

-آماده همکاری با تمام ارگانهای دولتی

-شماره های تماس:66891835مدیریت09196107743--09125412910-66357644

محمد غفوری تبار بازدید : 62 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)

مجری کلیه امور خاکبرداری و گودبرداری و توزیع انواع مصالح

 
  •  email
  • email
  •    تهران
  • خدمات ساختمانی سقف کاذب ، کف و دیوارکاذب
  • 5 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • کلیه مناطق تهران و حومه

مجری کلیه امور خاکبرداری و گودبرداری و توزیع انواع مصالح

 

انجام امور خاکبرداری و گود برداری و خاکریزی و....
توسط بیل مکانیکی و لودر ،مینی بیل و بابکت و تهیه و توزیع انواع مصالح ساختمانی و حمل نخاله به صورت کلی و جزیی


 

محمد غفوری تبار بازدید : 59 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)

حمل مصالح ساختمانی،خاک، شن و ماسه(کامیون،خاور،نیسان، وانت)

 
  •  email
  • email
  •    تهران
  • خدمات ساختمانی سقف کاذب ، کف و دیوارکاذب
  • 5 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰

حمل مصالح ساختمانی،خاک، شن و ماسه(کامیون،خاور،نیسان، وانت)

 

حمل مصالح ساختمانی،خاک، شن و ماسه،سیمان(کامیون،خاور،نیسان سایپا، وانت)

حمل خاک با کامیون،خاور،سایپا،وانت
حمل نخاله های ساختمانی
حمل شن و ماسه، کامیون،خاور،نیسان
حمل سیمان و گچ
حمل و تحویل انواع مصالح ساختمانی
حمل پوکه ساختمانی با قیمت مناسب

حمل خاک حمل شن حمل سیمان حمل نخاله حمل آجرحمل پوکه به وسیله کمپرسی ده چرخ کمپرسی تک خاور سایپا به سرتاسر نقاط شهر در اسرع وقت با نازل ترین قیمت با اکیپ مجرب

تلفن تماس 09124264942 (لطفا واسطه های محترم تماس نگیرند-متشکرم)

محمد غفوری تبار بازدید : 63 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)

اجرای فونداسیون سقف دال بتنی سقف کامپوزیت دیوار برشی وحائل

 
  •  email
  • email
  •    تهران
  • خدمات ساختمانی سقف کاذب ، کف و دیوارکاذب
  • 5 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • تهران-شاداباد-17شهریور-15متری دوم جنوبی-کوچه موسوی-پلاک13-واحد4

اجرای فونداسیون سقف دال بتنی سقف کامپوزیت دیوار برشی وحائل

 

سلام اجرای کلیه سازه های بتنی. فونداسیون ..سقف دال بتنی..سقف کامپوزیت..دیوار برشی ..دیوار حائل با اکیپ قوی و مجرب با ابزار کافی ونوع

 

محمد غفوری تبار بازدید : 56 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)

اجرای تخصصی آرماتوربندی شمع و فونداسیون

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    اردبیل
  • خدمات ساختمانی سقف کاذب ، کف و دیوارکاذب
  • 5 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • اردبیل-میدان جهاد-محله ولیعصر-کوچه شهید آهنگری دو-پلاک۳۰-کد پستی ۵۶۱۳۷۷۳۵۷۱

اجرای تخصصی آرماتوربندی شمع و فونداسیون

 

آرماتوربندی و جاگذاری و بتن ریزی شمع و اجرای قالب بندی و بتن ریزی فونداسیون بصورت دستمزدی با اکیپ متخصص اجرای کار با بهترین کیفیت(پیمانکاری نجف زاده)

 

محمد غفوری تبار بازدید : 59 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)

گودبرداری و پایدارسازی نیلینگ

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران
  • خدمات ساختمانی سقف کاذب ، کف و دیوارکاذب
  • 5 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • تهران-یوسف آباد

گودبرداری و پایدارسازی نیلینگ

 

شرکت خدمات ژئوتکنیک تیوا خاک (سهامی خاص)

مشاوره، طراحی، نظارت و اجرای روش های مختلف گودبرداری و پایدارسازی - نیلینگ - انکراژ - دیواربرلنی - میکروپایل

خدمات شرکت:
عمده خدمات طرح و اجرای قابل ارائه توسط شرکت به شرح ذیل می باشد:
* تحکیم جداره ها و گودهای شهری به روش نیلینگ - انکراژ - دیوار برلنی و ترکیب روش های مذکور
* بهبود پارامترهای مقاومتی خاک به وسیله اجرای میکروپایل
* تحکیم بستر با روش های تزریقی، نظیر Jet Grouting
* طراحی های ژئوتکنیکی
* آزمایش های کنترلی نیلینگ - انکراژ و میکروپایل
* پایش و کنترل تغییرات در پروژه های ژئوتکنیکی

 

محمد غفوری تبار بازدید : 54 یکشنبه 30 آبان 1395 نظرات (0)

سقف کشسان

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران
  • خدمات ساختمانی سقف کاذب ، کف و دیوارکاذب
  • 4 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰

سقف کشسان

 

سقف کشسان
خواص و مزایای این سقفها شامل:
- قابلیت انعکاس (بازتاب) و انتقال نور
- ضد رطوبت و بخار مناسب جهت استخرها
- قابلیت چاپ پذیری هر نوع آرم ، طرح و تصویر
- قابل شستشو به آسانی بدون استفاده از مواد شوینده
- مقاوم در برابر دمای 85+ تا 15- درجه سانتیگراد
- ضد اشتعال ، آکوستیک ، بدون انقباض و تغییر رنگ
- قابل بازشدن و نصب و انتقال به مکان های دیگر به دفعات
- انعطاف پذیر و مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات ناگهانی
- قابل اجرا در اشکال مسطح ، منحنی ، طاق دار و یا موج دار
- قابلیت تلفیق با انواع سیستم های سقفی کاذب
(کناف ، MDF و غیره (
- بیش از 110 رنگ در جنس های متفاوت
(مات ، براق ، شفاف ، جیر ، متالیک (
- نصب سریع و آسان بدون ایجاد هیچگونه گرد
وغبار و یا اختلال در کار روزمره شما

این تکنولوژی بسیار سبک وزن بوده و با دستگاه مخصوص در درجه حرارت خاص بصورت یکپارچه نصب می شود. لازم به ذکر است که این پوششها هیچ محدودیتی ندارند و میتوان طبق هر طرح وایده ودر هر محیطی آن را اجراء نمود.
همچنین میتوان این پوششها را به دفعات برداشته , دوباره نصب نمود خصوصا مواقعی که دسترسی به تاسیسات مختلف پشت آن جهت تعمیر یا نگهداری الزامی باشد.

سقفهای کاذب کششی در برابر ضربات ناگهانی از انعطاف پذیری و مقاومت بسیاربالائی برخوردار بوده , در صورت ورود ضربه به سطح آن خاصیت کشسانی آن امکان بازگشت به حالت اولیه مورد نظر را به آن میدهد. نوعی از این پوششها با خاصیت منحصر بفردTranslucide قابلیت فیلتر و تسطیح نورهای طبیعی و مصنوعی را دارا می باشد . این قابلیت به کارشناسان و طراحان امکان تغییر شخصیت فضاهای داخلی را به کمک نور و رنگ می دهد . این تکنولوژی در طراحی ویترینهای فروشگاهی, رستورانها و کافی شاپها, سالنهای انتظار , طراحی دکور و صحنه سازی تئاتر و سینما،
آتلیه های
عکاسی و فیلمبرداری و دیگر اماکن که در آنها اصل تغییر رنگ نور
مدنظر می باشد , کاربردی نامحدود دارد.

محمد غفوری تبار بازدید : 52 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

اولین اپلیکیشن آی او اس

 

اولین اپلیکیشن آی او اس

آگهی رایگان
  • email
  •    تهران
  • نیازمندی های متفرقه ساختمان غیره
  • 5 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
  • تهران -بزرگراه امام علی -تقاطع سبلان-شهید نظری-شماره 26-ساختمان ایران تندر
 

اولین اپلیکیشن آی او اس

 

مناقصات کشور در تندر اپ رو نمایی شد
جهت دریافت به تندر اپ مراجعه نمایید
نرم افزار موبایل مناقصات و مزایدات کشورنسخه آی او اس ios رایگان می باشد
tenderapp.ir
لطفا جهت مشاهده آگهی های بروز به صفحه اول سایت مناقصات,سایت مناقصه,مناقصه و مزایده ایران تندر مراجعه نمایید

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 
محمد غفوری تبار بازدید : 46 دوشنبه 03 آبان 1395 نظرات (0)

 آزمایش خاک تیپ(۱-۲-۳)

 

آزمایش خاک تیپ(۱-۲-۳)

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران تهران
  • خدمات ساختمانی آزمایش خاک ، جوش و بتن
  • 1 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
 

 آزمایش خاک تیپ(۱-۲-۳)

 

آزمایش خاک تیپ(1-2-3)

ازمایشگاه تخصصی خاک با قیمت مناسب و کمترین زمان ارائه تاییدیه از نظام مهندسی ومناطق 22گانه شهرداری تهران و ستاد بحران با حفاری ماشینی و دستی زیر نظر کارشناسان مجرب و متعهد در خدمت شما می باشیم.(تاییدیه در 15 روز)

تلفن تماس:09121710217 - 09122213707 
مهندس محمودی 
تماس با ازمایشگاه:0213349107

 
محمد غفوری تبار بازدید : 42 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

 انجام کلیه امور ساختمانی جزئی و کلی از پی تا کلید

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران
  • خدمات ساختمانی بازسازی و نوسازی ساختمان
  • 8 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • تهران – تجریش خیابان لواسانی ( فرمانیه ) روبروی شهروند پلاک 152 طبقه اول شمالی
 

انجام کلیه امور ساختمانی جزئی و کلی از پی تا کلید

 

شرکت پاینده مهرگان کهن
( به شماره ثبت : 237171 )
انجام کلیه امور ساختمانی جزئی و کلی از پی تا کلید
تعمیرات و تغییرات و بازسازی و نوسازی
( مشارکت در ساخت )
طراحی - نظارت - اجرا
با کادر مجرب و مهندسین با تجربه
مطابق با بودجه شما
با مصالح و بدون مصالح
با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن
امور پیمانکاری و پیمان مدیریت
اجرای تخصصی پروژه های : مسکونی و اداری و تجاری و ویلایی و پمپ بنزین و سوله و...
کلیه نقاط ایران

سفت کاری :
1 - تهیه و پیاده سازی نقشه و ...
2 - تخریب و خاک برداری و اجرای سازه نگهبان و ...
3 - اجرای سازه های : بتنی و فلزی و ...
4 - اجرای انواع سقف : دال و تیرچه و کامپوزیت و ...
5 - بتن ریزی کف سوله و کارخانه و جایگاه سوخت و اجرای ماله برقی صاف و یکدست بدون کوچکترین پستی و بلندی با سرعت بالا روزانه 500 متر
6 – برش و شیار بتن با کاتر
7 – تخریب و سوراخ کاری و کاشت میلگرد و رول بولت و کر گیری و میخ کوبی

نازک کاری :
1 – دیوار چینی : پلاستوفوم با شاتکریت و آجر و سفال و سنگ و ...
2 – اجرای تاسیسات مکانیک و لوله کشی سرد و گرم و فاضلاب و گاز و ...
3 – اجرای تاسیسات الکتریک و سیم کشی برق و لوله برق و تلفن و آیفون
4 – سیمان کاری و گچ کاری و سفید کاری
5 - سقف و دیوار کاذب و تایل آلومینیوم و گچی و دامپا و طلق و آرمسترانگ و کناف و ابزار کاری و نور مخفی و رابیس کاری و ...
5 – کف سازی : سنگ و سرامیک و موزائیک و ...
6 – اجرای نما : کامپوزیت آلومینیوم و فریم لس و سنگ و آجر و ...
7 - اجرای انواع رنگ : پلاستیک و روغنی و مولتی کالر و بلکا و کنیتکس
8 – ایزولاسیون و عایق کاری و قیر گونی و آسفالت و ...
9 – کابینت و دکوراسیون داخلی
و ...

آدرس دفتر مرکزی : تهران – تجریش خیابان لواسانی ( فرمانیه ) روبروی شهروند پلاک 152 طبقه اول شمالی
تلفن : 22207192 ( خط ویژه )
تلفکس : 22215789
موبایل : 09121955450 حسینی
سایت : WWW.BUILD4U.IR

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 27 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

 بازسازی ساختمان

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران
  • خدمات ساختمانی بازسازی و نوسازی ساختمان
  • 6 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • تهران
 
بازسازی ساختمان

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی و مرمت ساختمان های مسکونی ، تجاری و اداری
شماره تماس : 09302770599

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

 

 

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 52 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

 ارسال و نصب رایگان دوربین مداربسته

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران
  • لوازم و تجهیزات دوربین مدار بسته
  • 12 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
  • جمال زاده
 

ارسال و نصب رایگان دوربین مداربسته

 

ارسال و نصب رایگان دوربین مداربسته



ارسال آگهی: جمعه ,21 آذر 1393
قیمت (ریال): 09,371,992,292 ریال

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 140 یکشنبه 02 آبان 1395 نظرات (0)

 

دوربین مدار بسته AHD

  آگهی رایگان
  • email
  •    تهران
  • لوازم و تجهیزات دوربین مدار بسته
  • 7 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
 

دوربین مدار بسته AHD

 

دوربین های مداربسته AHD

دوربین AHD 1 مگاپیکسل
دوربین AHD 1.3 مگاپیکسل
دوربین AHD 2 مگاپیکسل

گارنتی تعویض

***ارسال به تمام نقاط کشور***

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت محصولات به وب سایت ما ، به آدرس www.psscctv.ir مراجعه فرمائید.

فنی مهندسی پارسا

تلفن تماس :

02177694899

02177260438


09354423822

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 65 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

 بازسازی ساختمان کلی و جزئی - تغییرات و تعمیرات ساختمانی – طراحی و اجرای نمای ساختمان

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  • خدمات ساختمانی بازسازی و نوسازی ساختمان
  • 7 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • آدرس: تهران خیابان کریم خان خیابان آبان شمالی خیابان پزشک پلاک 14 واحد 15
 

بازسازی ساختمان کلی و جزئی - تغییرات و تعمیرات ساختمانی – طراحی و اجرای نمای ساختمان

 

بازسازی ساختمان کلی و جزئی - تغییرات و تعمیرات ساختمانی – طراحی و اجرای نمای ساختمان
روشهای نوین اجرایی و ارائه طرحهای مدرن و کلاسیک
کم هزینه - سریع – مطمئن
عملیات سفت کاری و نازک کاری ساختمان
مجربترین و مجهزترین تیم های اجرایی
بازدید و مشاوره رایگان

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 25 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

 کلیه امور بازسازی تعمیرات ساختمان

 
  •  email
  • email
  •    تهران
  • خدمات ساختمانی بازسازی و نوسازی ساختمان
  • 4 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • تهران ستارخان کوثر سوم پلاک 27
 

کلیه امور بازسازی تعمیرات ساختمان

 

از پی -----تا کلید
کلیه امور بازسازی تعمیرات ساختمان
1-تخریب،بنایی،دیوارچینی،تیغه چینی مقاومسازی ساختمان گچکاری گچبری،سیمانکاری

2-تغییرنماساختمان، بازسازی نما,تعمیرات نما,نماسازی با سنگهای منظم سنگ انتیک، سنگ لاشه، ترکیب آجروسنگ ،سنگ مرمر، سنگ تراورتن،سنگ گرانیت،کامپوزیت

3-تهیه وحمل مصالح ساختمانی و کالای بهداشتی ساختمان،سیمان ،اجر، بلوک،سفال گچ،ماسه،دستشویی،لوله،اتصالات،شیرالات،کاشی،سرامیک،حمل نخاله

4-کاشی کاری،سرامیک کاری سرویس ها اشپزخانه،موزاییک کاری محوطه پشت بام حیاط و فضاهای دیگر

-پیچ ورولپلاک نمای ساختمان حتی بدون داربست،ساخت پنجره دوجداره الومینیوم،بازسازی نماکامپوزیت

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 52 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

 بازسازی ساختمان

 
  •  email
  • email
  •    تهران
  • خدمات ساختمانی بازسازی و نوسازی ساختمان
  • 8 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
 

بازسازی ساختمان

 

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی و مرمت ساختمانهای مسکونی ، اداری و تجاری
شماره تماس : 09302770599 صفرایی

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 34 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

 بازسازی و نوسازی و تعمییرات و تغییرات

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران
  • خدمات ساختمانی بازسازی و نوسازی ساختمان
  • 4 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
 

بازسازی و نوسازی و تعمییرات و تغییرات

 

گروه مهندسی 2800
همراه شما درتمامی مراحل و امور ساختمانی
∆ بازسازی - نوسازی - تعمیرات - تغییرات
∆ انجام کلیه امور اجرایی خرد و کلان - روش های نوین اجرایی و ارائه طراح های مدرن و کلاسیک کم هزینه
∆ دکوراسیون داخلی - پتینه کاری دیوار
∆رعایت مبحث ۱۹ مقرات مللی ساختمان - استاندارد و ابعاد نویفرت
∆ اجرای روف گاردن - تراس گاردن - ترمو وود - چوب پلاست - استخر بام - آلاچیق -آبنما - سقف کاذب
∆ مقاوم سازی سازه به روش های نوین
∆ محوطه سازی
∆ استفاده از مجرب ترین تیم های اجرایی
∆ بازدید فنی مشاوره وبرداشت تیم مهندسی بصورت رایگان
۰۹۱۲۵۵۷۳۴۲۹.
۰۹۱۲۵۹۸۴۸۶۸.
 

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 42 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

 بازسازی و نوسازی

آگهی رایگان
  • email
  •    تهران
  • خدمات ساختمانی بازسازی و نوسازی ساختمان
  • 3 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • تهران ، ازگل، خیابان کامران، بعداز شهرداری منطقه یک ، ساختمان 102 ، واحد 1/1
 
بازسازی و نوسازی

 

کلیه امور بازسازی ، نوسازی ، تغییر دکوراسیون و تعمیرات ساختمان :

تغییر نقشه فضاهای داخلی
جابجایی دیوارهای باربر و غیر باربر
تغییر موقعیت مکانی آشپزخانه
جابجایی پارتیشن
تغییر نقشه و نوسازی تاسیسات ساختمان
امور مربوط به نم ساختمان تا رفع کامل
تعویض لوله های تاسیساتی
ارائه نقشه های فنی و مهندسی و دیتیل های مربوط ( قبل و حین اجرا)

شرکت مهندسین مشاور بنداد طراحی و اجرا را تضمین می نماید
تماس جهت مشاوره رایگان : 22443922 داخلی 1

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 45 شنبه 01 آبان 1395 نظرات (0)

 کانال کشی ساختمانی

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران
  • خدمات تاسیساتی کانال سازی ، دریچه
  • 3 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
  • تهران_ کوی نصر(گیشا) - نبش خیابان سی و سوم - پلاک 344
 

کانال کشی ساختمانی

 

کانال کشی و عایق کاری کانال های هوا پس از نصب ، همواره با دشواری های اجرایی روبرو بوده است، بویژه در سقف های کاذب کم ارتفاع که امکان فعالیت بسیار محدود می باشد،این مسئله باعث افزایش روز افزون تقاضا برای کانال های پیش عایق گردیده است.
در این راستا شرکت پیشگام سپهر برساد(PSB)، همگام با تکنولوژی روز دنیا ،برای اولین بار در ایران 2 محصول جدید خود، 1- داکت فلکسی با عایق الاستومری (EPDM) و روکش آلومینیوم و 2- داکت فلکسی با عایق پلی استر و روکش PVC را به بازارعرضه می نماید. برخلاف نمونه ها ی دیگر که عایق را پس از تولید کانال بصورت غلافی روی آن قرار می دهند(که معمولا از جنس پشم شیشه بوده و علاوه بر حجم بالا و عمر کوتاه ، اثرات سویی بر سلامتی انسان دارد) محصولات شرکت پیشگام سپهر برساد (PSB) شامل 3 لایه بهم پیوسته است که همزمان درحین تولید با هم به ترتیب، پیرامون یک سیم فنری مارپیچ قرار گرفته و به همدیگر بافته می شوند.
1- داکت فلکسی با عایق الاستومری (EPDM) و روکش آلومینیوم (PSB Black Flexible Duct)
این محصول شامل ساختار فنری با 3 لایه به شرح زیر است:
1. لایه داخلی از فویل آلومینیوم لمینیت شده
2. لایه میانی فوم فشرده الاستومری به عنوان عایق حرارتی
3. لایه خارجی روکش محافظ از جنس آلومینیوم لمینیت شده

ویژگی های داکت فلکسی با عایق الاستومری
• عدم جذب و نفوذ رطوبت
• سبک و کاملا منعطف با عمر بالا
• عدم ایجاد گردو غبار در محیط
• نصب سریع و عدم نیاز به پوشش اضافه
• ساختار بهم پیوسته و یکنواخت در طول کانال
• عایق مناسب با ضریب انتقال حرارت بسیار پایین
• مقاوم در بازه دمایی 110+ الی 30- درجه سانتیگراد
• فشردگی بالای این نوع عایق ها باعث جلوگیری از انتقال صدای جریان هوا در طول کانال های فلکسی می گردد.
• بکارگیری عایق الاستومری ، این محصول را به عنوان بهترین کانال پیش عایق فلکسیبل به بازار معرفی می کند.
این محصول دارای طول استاندارد 6 متر بوده و در قطرهای 16"- 14" 12"- 10"- 8"- 6"- 5"- 4" تولید می گردد.

2- داکت فلکسی با عایق پلی استر و روکش PVC (PSB Green Flexible Duct)
این محصول شامل ساختار فنری با سه لایه به شرح زیر است:
1. لایه داخلی از فویل آلومینیوم لمینیت شده
2. لایه میانی فوم فشرده پلی استر به عنوان عایق حرارتی
3. لایه خارجی روکش محافظ از جنس PVC

ویژگی های داکت فلکسی با عایق پلی استر
• سبک
• پایداری بالا
• قابلیت نصب آسان
• مقاومت سایشی بالا
• غیر سمی و بدون بو
• جذب آب بسیار پایین
• مقاوم در برابر خوردگی
• صد درصد قابل بازیافت
• قابلیت جذب ضربه بسیار بالا
• عدم ایجاد گردو غبار در محیط
• نسبت استحکام به وزن بسیار خوب
• مقاوم در مقابل رشد قارچ و میکروب
• دوام بالا و افت ناچیز در ارتفاع و ضخامت
• مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت و بخار آب
• سطح اشتعال پایین تر نسبت به عایق های دیگر
• مقاوم در بازه دمایی 80+ الی 30- درجه سانتیگراد
• فشردگی بالای این نوع عایق ها باعث جلوگیری از انتقال صدای جریان هوا در طول کانال های فلکسیبل می گردد.

این محصول دارای طول استاندارد 6 متر بوده و در قطرهای 16"- 14" 12"- 10"- 8"- 6"- 5"- 4" تولید می گردد.

آماده سرویس دهی به کلیه نقاط ایران می باشیم
www.psbduct.ir برای مشاهده محصولات از سایت ما دیدن فرمایید
مشاوره و فروش: مهندس محسنی 09122137395
 

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 36 چهارشنبه 28 مهر 1395 نظرات (0)

 فروش پالت دستگاههاي ويبره پرس

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران
  • مصالح ساختمانی چوب و پوشش چوبی
  • 3 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
 

فروش پالت دستگاههاي ويبره پرس

 

فروش پالت دستگاههاي ويبره پرس
ساخته شده از چوب كوريندو اندونزي
با بهترين كيفيت و گارانتي دوساله
در ابعاد وضخامت سفارشي
09128892993

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 97 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

  خدمات سمپاشی

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران تهران
  • نیازمندی های متفرقه ساختمان غیره
  • 7 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
  • خیابان انقلاب-خیابان فلسطین جنوبی-کوچه ژاندارمری-پلاک 6
 
خدمات سمپاشی

 

سمپاشی
 | سمپاشی منازل
 | سمپاشی ساس
 | سمپاشی سوسک
 | سمپاشی حشرات
 | سمپاشی در تهران
 | سمپاشی در کرج
 | سمپاشی غرب تهران
 | سمپاشی شمال تهران
 | سمپاشی جنوب تهران
 | سمپاشی شرق تهران

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 40 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

 سمپاشی

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران تهران
  • نیازمندی های متفرقه ساختمان غیره
  • 7 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
  • خیابان انقلاب-خیابان فلسطین جنوبی-کوچه ژاندارمری-پلاک 6
 
سمپاشی

 

سمپاشی کاسپین با اتکا به تخصص علمی و تجربیات خود در خدمت شماست.
گروه خدمات سمپاشی کاسپین ، با همكاری متخصصین حشره شناسی پزشكی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشكی تهران ، در خصوص دفع آفات بهداشتی و شهری از جمله انواع حشرات موذی و جوندگان شهری ارائه خدمات تخصصی می نماید و آمادگی خود را جهت ارائه تیمهای سمپاشی و ریشه کنی حشرات نظیر سوسک ، ساس ، موش و … اعلام میدارد .
مزیت تیم ها : ریشه کن کردن انواع حشرات از قبیل مورچه ، مارمولک ، موریانه و
سمپاشی منازل ،سمپاشی ادارات ،سمپاشی موسسه ها ،سمپاشی کارخانجات ،سمپاشی پزشکی های قانونی،سمپاشی بیمارستان و سمپاشی دانشگاه ها،سمپاشی خوابگاه ها ،سمپاشی رستوران ،سمپاشی فست فود ها ،سمپاشی شیرینی پزی ها ،سمپاشی مدارس ، سمپاشی هتل ها ،سمپاشی شرکت ها ،سمپاشی انبار ها ،سمپاشی باغ ها و
با استفاده از افراد با تجربه و متخصص در زمینه ریشه کنی حشرات خدمات خود را به طور گسترده افزایش داده ایم.

 

سمپاشی | سمپاشی منازل | سمپاشی ساس | خدمات سمپاشی | سمپاشی سوسک

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 37 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

 رسم نقشه های اجرایی

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران همه موارد
  • نیازمندی های متفرقه ساختمان غیره
  • 4 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
  • کلیه مناطق کشور
 
رسم نقشه های اجرایی

ترسیم فوری نقشه های اجرایی سازه های فولادی و بتنی

رسم نقشه ای فونداسیون

تحویل فوری

ویرایش رایگان

طراحی و کنترل محاسبات ساختمان

تماس 09122348706

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 42 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

 ترسیم فوری نقشه های اجرایی سازه های فولادی و بتنی

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران
  • نیازمندی های متفرقه ساختمان غیره
  • 5 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
  • کلیه مناطق کشور
 
ترسیم فوری نقشه های اجرایی سازه های فولادی و بتنی

 

ترسیم فوری نقشه های اجرایی سازه های فولادی و بتنی

رسم نقشه ای فونداسیون

تحویل فوری

ویرایش رایگان

طراحی و کنترل محاسبات ساختمان

تماس 09122348706

 

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

 

 

محمد غفوری تبار بازدید : 37 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

درب اتوماتیک


امروزه به کارگیری از سیستمهای درب اتوماتیک دیگر یک تجمل گران قیمت و کالای لوکس نیست، بلکه ضرورتی انکار ناپذیر و
برای جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی می باشد، با بکار گیری از سیستمهای درب اتوماتیک از مزایای بسیارآن بهره مند شویم
که شامل رفاه و آسایش و امنیت در حدی مطلوب می باشد. با پیوستن به گروه مصرف کنندگان محصولات شرکت درب اتوماتیک
ایمن رهرو از ضمانت محصولات و همچنین خدمات و پشتیبانی متعهدانه بهره مند شوید و آسایش و امنیت را در خانه و محل کار
خود تجربه نمایید .
شرکت درب اتوماتیک ایمن رهرو با سال ها تجربه عملی در تولید و عرضه واجرای انواع سیستم های درب اتوماتیک در خدمت شماست.
درب اتوماتیک صنعتی
درب اتوماتیک سکشنال
درب اتوماتیک کرکره ای
درب اتوماتیک ریلی
درب اتوماتیک لولایی
جک های پارکینگی
کرکره شفاف
کرکره امنیتی
کرکره پنجره ای

محمد غفوری تبار بازدید : 33 دوشنبه 26 مهر 1395 نظرات (0)

 

مهندسان برای افزایش عمر مفید ساختمان راهکار ارائه کنند

 

ساختمان,عمر مفید ساختمان,نظام مهندسی ساختمان

نماینده مجلس:

مهندسان برای افزایش عمر مفید ساختمان راهکار ارائه کنند

نماینده شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه صنعت ساخت و ساز، استفاده از مصالح استاندارد الزامی است و مهندسان باید در جهت افزایش عمر مفید ساختمان تلاش کنند.

علی رضا ابراهیمی در دیدار با اعضای هیات مدیره این سازمان در گرگان افزود: آسیب های جانی و مالی حوادث درساختمان ها ناشی از رعایت نکردن مقررات ملی ساختمان است و کاهش این تلفات نیازمند ترویج اجرای قانون می باشد. این نماینده مجلس ادامه داد: تلاش مهندسان حوزه ساختمان برای اجرای کامل مقررات نه تنها در بخش فنی بلکه در مولفه های دیگر اجتماعی هم تاثیرگذار است.

 

وی همچنین بیان داشت: مردم باید احساس کنند در مقابل هزینه های پرداختی خدمات مناسبی دریافت خواهند کرد. ابراهیمی در ادامه با اشاره به ظرفیت مطلوب بخش مهندسی گلستان، گفت: تمام تلاش خود را برای حل مشکل تامین اجتماعی مهندسان صنعت ساختمان به کار خواهد بست.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: یکی از راه های حل مشکل اشتغال مهندسین حوزه ساخت و ساز ؛ افزایش دایره ارائه خدمات به این قشر از جامعه است. سیدمجتبی موسوی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست که به این مهم توجه نمایند و افزود: خروج از رکود در صنعت ساختمان نیاز به همکاری و همیاری همه نهادها از جمله مجلس شورای اسلامی دارد.

نایب رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان نیز با اشاره به ظرفیت های فنی تخصصی مهندسان این حوزه اظهارداشت: رفع بیکاری مهندسان دانش آموخته دانشگاه ها و اجرایی شدن اشتغال آنان ؛ نیازمند همکاری همه نهادها از جمله قوه مقننه می باشد. محمدرضا آلوستانی همچنین یکی از مشکلات صنعت ساختمان را ورود افراد غیر متخصص بیان کرد.

.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان

.

———————————————————————————

برای مطالعه اخبار عمرانی اینجا کلیک کنید

برای مطالعه اخبار نظام مهندسی اینجا کلیک کنید

———————————————————————————

پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت بررسی پی گسترده و شمع، مهندسی پی

ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفکیکی بیش ۱۰۰۰ متر مربع

مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان بطور کامل

قوانین و اصولات کلی برای ساخت یک بیمارستان

آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

———————————————————————————

.

فروشگاه فایل.

محمد غفوری تبار بازدید : 103 یکشنبه 25 مهر 1395 نظرات (0)

 

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

۲۵ ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار

در این بخش از سازه برتر ۲۵ ایده خلاقانه از پنل های سه بعدی دیواری را آماده کرده ایم که به دیوار خانه بافتی جذاب و کیفیتی خاص می بخشد.

برای مشاهده تصاویر در ادامه مطلب همراه باشید.

۱- کاشی لومینا

 

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۲- کاشی الکساندر سرامیکی

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۳- کاشی دیوار سه‌بعدی الماس

.

4- کاشی تیرا طراحی

.

۴- کاشی تیرا

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۵- کاشی شبکه‌ای

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۶- کاشی دیوار حسی

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۷- کاشی دیوار ریگ روان از جنس بتن و چوب

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۸- کاشی دیوار جدید

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۹- کاشی دیوار عایق صدای ایندیگو که شبیه سنگ است

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۱۰- کاشی دیوار کرتا

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۱۱- نصب دیوار میراندا، نصب تک و برای یک بار

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۱۲- کاشی دیوار چاله‌های ماه

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۱۳- مجموعه متنوع

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۱۴- کاشی مواج

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۱۵- کاشی گچ‌بری بتنی

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۱۶- کاشی سرامیکی دیامانته

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۱۷- کاشی دیوار پیگا

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۱۸- کاشی دوور اسپیگا کالیگا

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۱۹- کاشی های نوری بیضوی شش‌ضلعی

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۲۰- کاشی دیوار مواج

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۲۱- مجموعه کاشی رامبینی

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۲۲- کاشی دیوار کراش (تکه‌تکه)

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۲۳- کاشی شکل‌نما

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۲۴- کاشی کپیتون

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

۲۵- کاشی زل

.

25 ایده خلاقانه کاشی دیواری سه بعدی بافت دار,25 ایده کاشی دیواری,کاشی دیواری,

.

منبع : contemporist.com

ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر

محمد غفوری تبار بازدید : 43 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

  فروش قطعات و موتور گیربکس ایتالیایی آسانسور

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    تهران تهران
  • خدمات تاسیساتی آسانسور ، بالابر، پله برقی
  • 4 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
  • تهران
 

 

 فروش قطعات و موتور گیربکس ایتالیایی آسانسور

 

آسانسور و پله برقی با موتورهای ایتالیایی با قیمت عالی و استثنایی و قطعات را از ما بخواهید.

تماس از ساعت 9 صبح الی 9 شب : 09125123353

 

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

محمد غفوری تبار بازدید : 37 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

  نقاشی ساختمان کیش

آگهی رایگان
  •  email
  • email
  •    هرمزگان همه موارد
  • خدمات ساختمانی سایر خدمات ساختمانی
  • 3 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
  • اجرای انواع رنگهای ساختمانی داخل و بیرون نوع رنگ: پلاستیک درجه یک اکرولیک صدرصد قابل شستشو روغنی جوتن سانمارکو مس سانمارکو جوتن کینتکس و رولککس پتینه پلی استر اپوکسی درزگیری و ماستیک کناف زیرسازی دیوار برای چسباندن کاغذ. با بیش از بیست سال سابقه کاری در جزیره کیش. کیفیت عالی ، تحویل سریع، با قیمتی مناسب. استفاده از رنگهای درجه یک و مقاوم در برابر آب و هوای مرطوب کیش. با اکیپ مجرب و استاد کار شماره تماس:764432872 وهمراه :09144054968 انتخاب با شما ،اجرای کار با کیفت از ما 2
 

 

 نقاشی ساختمان کیش

 

اجرای انواع رنگهای ساختمانی داخل و بیرون
اجرای  تخصصی رنگهای:
پلاستیک، اکرولیک، روغنی، جوتن، سانمارکو، کینتکس، مولتی کالر، پلی لستر، اپوکسی، بتونه و درزگیری کناف، زیرسازی دیوار برای چسباندن کاغذ

20 سال سابقه درخشان در پروژه های جزیره کیش

اجرای رنگهای داخل و نما مقاوم در برابر آب و هوای مرطوب کیش

مناسب با بودجه شما

نوع رنگ:

پلاستیک درجه یک
اکرولیک صدرصد قابل شستشو
روغنی
جوتن
سانمارکو مس
سانمارکو جوتن
کینتکس و رولککس
پتینه
پلی استر
اپوکسی
درزگیری و ماستیک کناف
زیرسازی دیوار برای چسباندن کاغذ.

با بیش از بیست سال سابقه کاری در جزیره کیش.

کیفیت عالی ، تحویل سریع، با قیمتی مناسب.

استفاده از رنگهای درجه یک و مقاوم در برابر آب و هوای مرطوب کیش.

با اکیپ مجرب و استاد کار    شماره تماس:764432872 وهمراه :09144054968


انتخاب با شما ،اجرای کار با کیفت از ما
 

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

محمد غفوری تبار بازدید : 37 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

  دوره های برق صنعتی هزار و یک نیاز

 
  •  email
  • email
  •    خراسان رضوی مشهد
  • خدمات تاسیساتی برق، الکترونیک، آیفون
  • 4 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
  • برگزاری برترین دوره های آموزشی ویژه مهندسین برق قدرت 1- آموزش طراحی پست های فشار قوی 2- آموزش سایزینگ باتری شارژر و UPS 3- آموزش نقشه کشی صنعتی توسط AutoCad Electrical 4- آموزش طراحی تخصصی سیستم زمین و حفاظت از صاعقه 5- آموزش طراحی و تحلیل شبکه با Digsilent و هر آنچه مد نظر شماست. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید . 09158299906 - 09158299916 - 05136623700 آدرس : حاشیه میدان امام علی امامیه 2 پلاک 21 مجتمع اموزشی اسرار سنجش
 

 

 دوره های برق صنعتی هزار و یک نیاز

 

برگزاری برترین دوره های آموزشی ویژه مهندسین برق قدرت

 

1- آموزش طراحی پست های فشار قوی

2- آموزش سایزینگ باتری شارژر و UPS

3- آموزش نقشه کشی صنعتی توسط AutoCad Electrical

4- آموزش طراحی تخصصی سیستم زمین و حفاظت از صاعقه

5- آموزش طراحی و تحلیل شبکه با Digsilent

و هر آنچه مد نظر شماست.

برای  اطلاعات بیشتر  تماس  بگیرید .

09158299906 - 09158299916 - 05136623700

آدرس : حاشیه میدان امام  علی  امامیه 2 پلاک 21

مجتمع  اموزشی اسرار سنجش

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

محمد غفوری تبار بازدید : 39 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)

  آجر نمای آگوراتی

 
  •  email
  • email
  •    اصفهان اصفهان
  • خدمات ساختمانی خدمات بنایی ساختمان
  • 6 بازدید
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
  • اصفهان -سیتی سنتر-طبقه سوم -واحد22-a3
 

 

 آجر نمای آگوراتی

 

آجرنمای آگوراتی
آجرنمای نسوزازترکیب انواع موادمعدنی ساخته میشودو سه فاکتور مواد اولیه، قالب و حرارت تعیین کننده رنگ و بافت هر محصول است
و هیچ ماده رنگ دهنده ای در ترکیب آن به کار نرفته است و در گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد
آجرنسوز برای پوشش و زیبایی نمای دیوار در خارج یا داخل بنا کاربرد دارد
فرآیند تولید آن مقاومتی بیش از سنگ را می دهدبه طوری که طی سالهای متمادی در اثر عوامل طبیعی همچون آفتاب.بارانهای اسیدی متداول در شهرهای صنعتی.طوفانهای شنی.سرمای شدید و یا گرمای شدیدآسیب نمیبیند و هرگز شوره نمی زند.
چسبندگی آن به سیمان بسیار بالاست و خطرجداشدن از سطح  ساختمان را ندارد.
این آجرها قابلیت ترکیب به یکدیگر را دارند و مکمل یکدیگر میشوند  و امکان طرحهای بی شماری از ترکیب اندازه ها وجود دارد.
به جز اندازه های استاندارد امکان تهیه و تولید بر اساس سفارش و نظر معمار امکان پذیر است و هیچ محدودیتی برای تولید در اندازه ها و شکل های سفارشی وحود ندارد.
این آجرها شامل ده ها رنگ و بافت هستند و از ترکیب آنها می توان صدها ترکیب تازه ایجاد کرد.

حتما هنگام تماس، یادآوری کنید که از سایت ساختمان سازها  تماس گرفته اید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 544
  • بازدید سال : 11,711
  • بازدید کلی : 77,431